Thursday, March 02, 2006

De store går online med branding

MARKEDSFORING.DK: I løbet af 2 år vil online afgøre hvordan marketingkampagner bliver planlagt, viser The Economist undersøgelse.

De store virksomheder vil gerne gå endnu mere online i fremtiden.

The Economist har spurgt de marketing ansvarlige for over 200 store europæiske virksomheder om deres holdning til online markedsføring. 70 af de deltagende virksomheder har en omsætning på mindst 5 milliarder $.

Undersøgelsen viser klart, at beslutningstagerne ser online markedsføring som en central del af større kampagner i fremtiden. Over halvdelen mener, at det især vil blive branding på nettet, der vil drive væksten på nettet.

72% af respondenterne mener at i løbet af 2 år vil online blive den medieplatform som afgør hvordan større marketingkampagner bliver planlagt og implementeret.

29% af alle de deltagende virksomheder vil re-allokere deres marketingbudgetter fra offline til online markedsføring og promotion.

Tuesday, February 28, 2006

Sony Ericsson samarbejder med Google

Sø– og Handelsretten siger ja til dybe boliglinks