Friday, November 13, 2009

Reklamebureauet Halbye & Kaag lancerer nyt web site


Reklamebureauet Halbye & Kaag JWT har lanceret et nyt web site under overskriften "Man får mere når man deler", og som de på Twitter erklærer at de er meget glade for og stolte af. Det er et Flash-site, der ser ud som om det er produceret i halvfemserne med meget uhensigtmæssige animationer og en håbløs navigation. Man har valgt at sætte fokus på produktion af reklamefilm. Disse reklamefilm er fastlåst i designet og kan netop IKKE deles, hvilket normalt er hele ideen med at publicere på web (2.0). De kan knap nok ses. Vi har tidligere anmeldt deres web site i anden sammenhæng. Dengang så det sådan her ud. Der er stadig ikke skyggen af 'sociale komponenter', hvilket er ekstraordinært bemærkelsesværdigt, idet man med de mange reklamefilm og print annoncer f. eks. har gode muligheder for at etablere Flickr, YouTube og Vimeo-kanaler.

Gad vide hvem der har produceret det og hvor meget det har kostet?

###

0 Comments:

Post a Comment

<< Home