Tuesday, August 21, 2007

Jan Duckert: "De nye medier kommer" (!)


Hvornår tør bureauerne tage skridtet og skrue ned for de klassiske medier og op for de nye, spørger medstifter og adm. direktør for PeopleGroup/Wibroe, Duckert&Partners, der her giver sit bud på branchens største udfordringer.

De nye medier kommer. Sådan er der blevet råbt længe, men landets reklamebureauer er stadig usikre på, hvornår det store skridt ind i den digitale verden skal tages, vurderer Jan Duckert, medstifter og adm. direktør i PeopleGroup/Wibroe, Duckert&Partners.

»Spørgsmålet er, hvornår bølgen brydes: Hvornår tør man tage skridtet og skrue ned for de klassiske medier og op for de nye. Hvornår tør man at sige det til klienten. Det er vi alle sammen usikre på,« siger Jan Duckert på spørgsmålet om branchens største udfordringer de kommende år.

Læs hele artiklen på business.dk her.

***

0 Comments:

Post a Comment

<< Home